Söndag

Hejsan!

Hur har eran dag varit hittills? Min dag har väl varit ganska bra men rätt seg. Är hur sjukt trött som helst så jag har typ inte orkat med något alls+ att det har varit dåligt väder så man har typ inte kunnat göra nåt ändå. Träffade iaf Josefine en stund på förmiddagen, båda var ruskigt trötta så vi låg bara på sängen och pratade och Josefine somnade till lite då och då. Tydligen hennes värktabletter som gör henne så trött nu, men hon verkar må mycket bättre iaf så det är kul. =)

Just nu är Ingrid, Ulrika och Samuel här så vi har precis ätit middag tillsammans. Nu tänkte jag läsa en frida-tidning innan alla tv-program börjar.

Dagens snyggaste outfit har Lindsay Lohan, älskar hennes marinblå kofta. Någon som vet var man kan köpa någon liknande? Tipsa gärna!


 

Dagens låt: "Let it all out" - RelientK

Ha en bra kväll, får se om jag orkar blogga något mer sedan.


Pussar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback