Söndag

Hejsan!

Allt bra med er? Allt är fint med mig fast jag är sjukt trött. Har sovit ganska lite hela helgen, och haft fullt upp med att träffa massa kompisar. I fredags kom Sofia hit och så hade vi en riktig myskväll, bakade jordgubbspaj som vi satt och tryckte i oss medans vi kollade på Smekmånaden som gick på tv. Sedan var vi ute och promenerade i flera timmar, en riktigt mysig och lyckad kväll. =) Igår var jag med Sofia medans hon var kvar på dagen och så kom Viktor över och så lekte vi med min fin fina hund. Han är bara fööör gullig!! På eftermiddagen kom sedan Michaela och så hade vi en liten myskväll med pizza och massa disneyfilmer. Idag så kom Sofia och hennes familj hit igen för att kolla på hunden och så stannade dom på middag. Så det är ungefär så min helg har sett ut och jag hoppas ni förlåter mig för att jag inte bloggat förrän idag. Har haft så himla fullt upp så jag har inte hunnit sätta mig vid datorn alls.. Jag får väl försöka bättra mig som jag alltid säger, haha får se om det blir någon förändring någon gång.

Kollar ni på final-matchen av EM ikväll? Jag skulle kollat med några stycken men jag orkade inte det. Haha vad kan jag säga, jag är väl inget fotbollsfreak direkt.. =P

Dagens låt: "Let it all out" - RelientK

Nu är det bara 1 dag kvar tills jag åker till USA! Gaah, jag är så himla nervös... Det kommer ju bli himla kul men jag kommer ändå sakna alla här hemma så himla mycket. Tre veckor är ju ändå rätt lång tid..

Kramar Lotta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback