Söndag

Hejsan!

Hur är allt med er denna regniga dag? Jag mår ganska bra, är dock väldigt trött. Kunde absolut inte somna igår natt, tror inte jag slocknade framför tv.n förrän vid 4. Har varit en slapp morgon iaf, vaknade rätt så tidigt och fixade en god frukost med flera koppar te. Man måste ju bara ha det när det är sånt här väder ute! Satt sedan framför tv-n och myste med massa Gilmore Girls avsnitt. Mina älsklingstjejor alltså! Kan man annat än älska den serien? Kom nu precis hem från affären , har varit och handlat massa mat. Blir mysig kväll med några tjejer från klassen och massa massa god mat och dricka. =) Hinner tyvärr inte skriva så mycket mer nu, för jag måste börja tina kycklingen och sedan fixa mig själv lite såklart. Men jag ska försöka blogga lite mer sedan, om inte annat inatt när alla gått hem.

Dagens låt: "Half life" - Duncan Sheik

Ha en bra dag!
Pussar Lotta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback