Tisdag!

Hejsan!

Hur är det med er idag? Allt är fint med mig, sry att jag inte bloggat tidigare idag men jag har haft fullt upp. Först så åkte vi hem till pappa för vi var tvungna att hämta hem resväska till mig och lite annat smått och gått. Sedan åkte vi till Ikea, jag mamma och Sarah. Kollade runt lite och jag fick en jättebra idé om hur mitt rum kan se ut. Ska ju måla om och fixa o lite sånt så nu fick jag lite inspiration. Kollade även på den runda sängen jag vill ha. Har haft ögonen på den i flera månader nu men mamma tycker den är lite dyr. Kan man ju hålla med om men ändå.. den är ju så himla fin! Ska fortsätta med övertalningen. Efter det åkte vi och kollade på grejer till hunden och köpte korg, matskål och lite till. Gaah nu får vi hunden imorgon. Kommer bli så jäkla kul, men man är ju lite spänd också. Hoppas att allt går bra iaf. =)

En av dom här sötingarna ska bli min!


Kramar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback