Tisdag

Hejsan!

Allt bra med er? Förlåt att jag inte har kunnat blogga på ett tag. Förra veckan bara jag glömde av det när det var så fint väder varje dag och sedan när jag skulle gå in på den i helgen så gick det inte för att dom skulle flytta över den till något annat ställe. Jaja, nu är jag iaf tillbaka och redo att börja blogga som vanligt igen!

I helgen så tog jag det rätt så lugnt, solade massa, massa, massa. Underbart väder hela helgen+långhelg eftersom vi var lediga i fredags så det var toppen. I lördags kväll åkte jag hem till Josse och sov över där, alltid lika mysigt att vara med henne. =) Vi hade bara en riktig myskväll och låg och kollade i "Ebbas Stil" efter lite shopping-tips till USA.  Det är ju inte alls lång tid kvar nu! Bara 20 dagar kvar =D Men jag vet inte riktigt vart man ska shoppa, vi kommer ju vara i New York så man vet ju dom vanliga varuhusen men jag är lite inne på Second-hand. Tipsa gärna om ni vet några bra ställen!

Idag var jag ledig från skolan så jag träffade Josefine och Hanna. Mys, mys att vara med er. Försökte vara ute, men det gick ju verkligen inte i blåsten. Jag fick till och med ta på mig jeans idag och det kändes väldigt konstigt måste jag säga, har inte haft på mig det på flera veckor! Men man kan väl inte vänta sig att vädret ska hålla sig såhär fint för alltid..

Nu ska jag gå och dusha och sedan ska jag ta en kopp te med mamma. Kanske kolla på något avsnitt av One Tree Hill. Btw, ni missade väl inte Gossip Girl förrut? Åhh jag bara älskar den serien, och jag hoppas att Blair och Nate blir tillsammans igen. Dom är sötast!

Jaja, ha det så bra så ska jag kika in imorgon igen.

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback