Dagens outfit!

Hej hej! Kom nyss hem från skolan och har precis lagat lite mat som jag sitter och äter. Tänkte lägga in en bild på daens outfit, idag på Heidi Klum. Brukar inte tänka så mycket på hennes klädstil egentligen men det här var riktigt snyggt. Längtar verkligen tills man kan börja gå med ballerinaskor men det lär väl dröja ett ag här i kalla Sverige..
Vad tycker ni om Heidis outfit?


image561

Nu ska jag plugga lite engelska glosor och sedan göra mig iordning för dansen. Jazz och balett idag. =)
Btw, hade ju svenskaprov förrut idag och jag tror faktiskt det gick riktigt bra, fast ofta lurar man ju sig själv.. Får hoppas att det inte är så denna gången.=)

Dagens låt: "Hide and seek" - Imogen heap <3

Puss och kram
Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback