Dagens outfit

Hej hej!
Hoppas allt är bra med er? Jag har inte gjort mycket alls nu på förmiddagen, mest tagit det lugnt. Satt och kollade på ett Gilmore Girls avsnitt till frukosten med mamma.  Alltid lika mysigt. =) Sedan dushade jag och städade lite i rummet och sedan gjorde jag mig iordning. Skönt att ha såna slappa morgnar ibland, man hinner ju inte med det när det är skola.

Just nu sitter jag bara och väntar på att våra gäster ska komma. Vi ska ha en liten påskmiddag med familjen och några från släkten. Inte för att våran släkt är så stor nu för tiden, men det är ju mysigt att träffa den lilla man har iaf. =) Så kommer Ingrid och Samuel också, ska bli kul o se om Samuel kan gå snart kanske, han fyller ju 1 år om ca tre veckor så det borde ju inte ta så lång tid nu...

Dagens påskoutfit! Passar dock inte riktigt med vintervädret som är just nu, vi har hur mycket snö som helst här =(


image567

Förlåt för den dåliga bilden, men jag har aldrig sagt att jag är en duktig fotograf. =P

Pussar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback