England<3

Hej hej!
Hoppas allt är bra med er där hemma? Jag befinner mig just nu i England, kom hit för några timmar sedan. Skönt att det gick så fort att flyga hit och sedan så hämtade mammas kusin oss på flygplatsen. Vi har ju inte hunnit göra så mycket idag eftersom vi kom fram vid fem ungefär, så vi har bara tagit det lugnt nu och ätit mysig middag. =)

Mysig kväll var det igår också, hade en liten tjejmiddag med några kompisar. Älskar att bara träffas och laga mat och sitta och småprata, det finns ju nästan inget bättre eller hur? =)

Imorgon ska vi inte åka in till London utan bara shoppa på ett köpcentrum som ligger nära här, så tar vi London på tisdag. Har fått tips om en jättebra skivaffär som ligger i Oxford så den måste jag ta och kika in.

Nu är jag så sjukt trött så jag ska nog göra mig iordning snart och ta en kopp te bara. Och börja läsa andra Gossip Girl boken =) Ha det superbra

Pussar och kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback