Fredag

Hej hej!

Vaknade idag av att min syrra kom in till mig med frukost på sängen och sjöng för mig. Jag älskar verkligen att fylla år! Kul att ha en dag som man kan ägna helt åt sig själv. =) Hittills har jag inte fått så jättemånga presenter eftersom mamma jobbade imorse, men jag har fått en skjorta, cd-skiva, rouge och 2 clinique-paket med lite olika saker i. Så hittills har det ju varit toppen grejer! Blir nog bara lite pengar till USA sen också hoppas jag. =)

Nu måste jag fixa lite här hemma. Vi ska ha ett litet släktkalas här hemma, fast det blir nog lite mer som en familjemiddag. Och så ska Amanda komma! Kul eftersom jag inte hinner träffa henne så ofta längre. =)

Ha en bra dag. Pussar och Kramar från födelsedagsbarnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback