Lördag

Hej hej!

Sorry att det var så himla längesen jag bloggade nu, har bara inte haft tid denna veckan. Har så sjukt mycket i skolan just nu att jag inte vet hur jag ska hinna med allting... Tar en liten paus nu från engelska-pluggandet. Har en summary på The old man and the sea som ska vara inne på måndag.

Kul kväll blir det iaf,  ska träffa massa tjejer från min gamla klass som jag inte har träffat på skitlänge så det ska bli jättekul=D

Nu ska jag nog plugga lite matte innan jag gör mig iordning för kvällen, sitter fortfarande i morgonrock, mådde inte så bra imorse efter att jag var ute o sprang så jag har bara legat på soffan hela dagen typ. Härligt, det är så man ska tillbringa lördagarna!

Puss och Kram
Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback