Torsdag kväll!

Hej hej!
Var ju ett tag sen jag bloggade nu. Skönt att man äntligen har fått påsklov! Nu ska jag bara ta det lugnt och sova så mycket jag kan, sen efter lovet är ju detta skolåret nästan slut... Känns lite konstigt faktiskt, att tiden går så himla fort. Det känns fortfarande som att det var förra året typ, jag vet inte riktigt varför men jag får alltid sån här känsla av att jag längtar tillbaka till något på våren. Känna fortfarande tråkigt att inte gå i samma klass som mina gamla kompisar, tänker mycket på hur kul allt var förra våren o jag längtar faktiskt tillbaka ganska mycket. Men man kan ju inte få allt, eller hur?


Nu ikväll har jag bara slappat med syrran. Kollade på fyra avsnitt av OC, asså jag kan inte sluta älska den serien! Kollade på avsnittet som heter the O.Sea förrut och slutet är ju bara för fint. Vilket är erat favvo-avsnitt, ni som kollar på OC?

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Är sjukt trött, men känner inte riktigt för att somna än. Ska kanske göra en kopp te och sedan kolla på Gilmore Girls med mamma eller lite mer OC kanske. Jag kan bara inte tröttna på det!

Puss och kram
Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback