Dagens outfit!

Hej hej!

Allt bra med er denna måndagkväll? Har precis pluggat klart nu så jag är svintrött nu, ska försöka att lägga mig tidigt idag. Imorgon har vi ju nationella i matten så jag börjar tidigare än vanligt, segt som bara den men det är väl bara till att göra det bästa av det. Var och shoppade lite med mamma medans jag väntade på syrran, blev lite smått och gott. =) Ska visa imorgon men tills dess får det bli en bild på min önskeoutfit denna dag.

En alltid lika stylish Nicole Richie hade man inte tackat nej till att se ut som! =)

image588

Vad tycker ni om denna outfit?

Nu ska jag ta en kopp te, plugga lite till och sedan blir det sängen. Sov gott!

Kramar Lotta


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg verkar bara handla om ytlighet och kändisar.. Dessvärre kan du inte så mycket som du tror och det du anser är trendigt, är för det mesta ute eller något helt omärkvärdigt. Jag vill inte kritisera för mycket men du kanske borde lägga tid på annat än att ständigt skriva om kändisar och mode. Jag är säker på att du har ett eget liv, som jag säkert tror skulle vara mer intressant och uppskattat. Varför leva i en fantasivärld och ta efter dagens kändisar som är de sämsta förebilderna man kan ha. Det är otroligt patetiskt att så många skriver om andras liv och ständigt håller sig uppdaterade om vad kändisarna har för sig. Allt kretsar inte kring kändisar och mode, det finns så mycket mer! Lev ditt liv och visa dina egna kläder istället för någon ¨önskeoutfit¨
...

2008-05-13 @ 19:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback