Dagens outfit!

Hejsan!

Så nu är ännu en vecka slut och man är en vecka närmare sommarlovet. Can't wait! Bara 4 veckor kvar nu. =) Har varit skitseg dag idag. Först skulle vi på en föreläsning på svenska mässan så vi missade 2 lektioner och eftersom jag inte har nåågon mer matte detta året slutade jag klockan 12. Superhärligt! Så jag, Michis och Madde gick och köpte glass och satte oss ute i det fina vädret. Skulle det inte regna både idag och igår egentligen? Hmm...

Nu ska vi strax iväg och kolla på hunden som snart blir våran! Det är en svart amerikansk cocker spaniel och vi kommer få hem den om 3-4 veckor! Ska bli så himla roligt, första gången jag träffar den idag. Kommer ta tusen bilder på den, det är ju nu den är som absolut sötast! =)

Dagens outfit


image611

image612

Vitt linne, H&M
Kjol med hög midja, Gina Tricot
Svarta pumps som inte syns på bilden, Din sko
Örhängen, H&M


Kramar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback