Dagens outfit!

Hej hej!

Kände att jag behövde en liten paus i pluggandet, har suttit ungefär en timme nu. Ush, det är så sjukt mycket att lära sig. Vi har ett idrottsprov som är på sju kapitel i boken och allt är på engelska. Det säger ju sig självt när man går på en engelsk skola  såklart, men det är riktigt svårt att fatta om man är svensk. Jaja, nu har jag iaf bara tre kapitel kvar och sedan ska jag börja gå igenom allt igen lite snabbt. Hmm, undra om  jag orkar träna lite ikväll kanske? Känner för att gå ut och springa i en halvtimme eller nåt bara. =)

Såhär såg jag ut idag!


image643

image644


Vit kofta, Zara
Vitt långt linne, H&M
Svarta tights, H&M barnavdelning
Tygskor/ballerina ej med på bild, Wedins

Nu måste jag forstätta plugga, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback