Forever21.com

Hej hej!

Hoppas att alla har haft en skön söndag och en fin helg. Jag har haft världens slapp-dag! Dagen började med att jag såg att de sände alla tidigare visade avsnitt av Gossip Girl, så det satt jag och kollade på typ halva dagen. Älskar Gossip Girl! Sedan åkte jag och mamma för att kolla på min syrras cheerleading-uppvisning och där träffade jag också Sofia och vi satt och pratade om sånt bara vi kan prata om. =)  Sedan Mcdonalds och nu var jag precis ute och tog en promenad med bästis. Så det har varit en supermysig dag!

Har letat upp lite favoriter från forever21. Klicka in här om ni vill kolla in era egna favoriter:
www.forever21.com

               

Min absoluta favorit! Söt eller hur?

image634

Haha blev ganska många bilder! Men ni måste hålla med om att dom har väldigt söta kläder och mycket överkomliga priser. Brukar dock inte köpa så mycket från internet men får ett väldigt ha-begär när jag ser den här cerisa klänningen! Hoppas ni hittade nåt ni gillade iaf. =)

Ha en bra kväll, pussar Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback