Godmorgon

Godmorgon!

Allt bra med er denna torsdagmorgon? Med mig är det lite sådär. Sjukt trött eftersom jag fick sitta uppe halva natten och plugga till franskaprovet jag hade idag och så går min förkylning aldrig över. Så det är lite segt, men superhärligt att vi bara hade en lektion idag! Gick bara till skolan och skrev provet och så kom jag hem för typ tio minuter sen.

Nu ska jag ha en riktig slapp-dag. Först ska jag göra iordning en riktigt god frukost och sedan ska jag bara sätta mig framför tv:n och kolla på en massa avsnitt av Gilmore girls. =) Lite senare i eftermiddag ska jag åka in en sväng till stan med syrran, men det blir ju inte förrän hon har slutat skolan så jag har nu hela förmiddagen för mig själv. Superhärligt!

Är ni också lika stora Gilmore girls-freaks som jag är?
image603

Ha en bra dag!

Pussar Lotta

Kommentarer
Postat av: Karin

på HM:) 149 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback