Godmorgon

Hejsan!

Åh det var så härligt att vakna imorse. Vaknade lite halvt några gånger av att solen lyste in och så låg jag kvar länge och bara lyssnade på musik. Så nu är jag härligt utvilad! Har hittills bara dushat och ätit frukost, så nu måste jag väl tyvärr plugga en hel del. Har ju tusen grejer att göra tills nästa vecka i skolan, men är inte alls pigg på det. Det är ju jättefint väder ute idag. =) Redan 17 grader i skuggan och klockan är bara halv tolv! Så det blir nog ut och sola nästan hela dagen, kan ju alltid ligga därute och plugga.

Sry att det inte kom upp någon Dagens outfit igår. Sa ju att jag skulle lägga upp bild på kvällen, men jag orkade faktiskt inte fota så det får komma någon annan dag istället. =)

Dagens låt: "Smile" - The Rave-ups
Har blivit helt besatt av den här låten, vet inte riktigt vilka det är som sjunger den (har aldrig hört talas om dom tidigare) men det verkar vara ett väldigt gammalt band iaf. Hörde den här låten igår när jag kollade på massa gamla Bevvan avsnitt och blev helt förälskad så jag var bara tvungen att kolla upp vad det var för någon. Den är bara för fin. <3

Hoppas ni får en fin och solig dag allihopa. Kollar inte lite senare igen!

Pussar Lotta

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:) linnet är från HM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback