Lördag

Hej hej!

Allt bra med er denna lördagkväll? Med mig är det bara bra, dock en aning trött. Har inte varit hemma på hela dagen för vi var på en konfirmation. Ganska roligt faktiskt för att vara konfirmation tycker jag, blev inte så långt utdraget som det kan vara annars utan det gick ganska fort. Efter det så åkte vi hem till tjejen som konfirmerades och åt och hon öppnade presenter. Och jag hann träffa Sofia ett tag också! Jättekul för jag har inte träffat henne på flera månader tror jag, men nu när hon är hemma från skolan så blir det nog mer. =)

Så nu har jag varit hemma i typ en timma och vi har tagit oss lite kvällsmat så nu blir det nog bara lite slapp framför tv:n. Helt obsessed av Gilmore Girls så det får nog bli några avsnitt av det. =)

Dagens konfirmations-outfit!


image615

 

Klänning, Cubus
Pumps, Din Sko
Kavaj, Sydde den själv


Ha en bra kväll, Pussar Lotta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback