Måndag

Hejsan!

Så var det en ny vecka igen och helgen är över. Hur fort går tiden egentligen? Nu är det bara 4 veckor kvar till sommarlovet, lite mindre till och med. =) Ska bli så jäkla härligt. Idag var jag ledig från skolan så jag har tagit det ganska lugnt. Åkte in till stan och träffade Josse och gick till hennes skola. Verkade tyvärr inte som att jag kunde byta utan att gå om ett år, så jag får väl kolla upp någon annan skola. Vill verkligen inte gå kvar på den skolan jag går på nu! Har ju kollat lite på frisörskolan men då måste jag gå om första året och jag vet inte riktigt om jag pallar det. Annars blir det ju kanske England nästa år och då kommer jag antagligen tillbaka till samma skola som jag går i nu. Vi får helt enkelt se vad det blir, har ju hela sommaren att bestämma mig på.

Nu ska jag ta och göra frukost/lunch. Hahah jag vet att klockan är jättemycket men jag glömde helt av att äta innan jag åkte till stan, så det får bli nu istället. Ska kanske ta och se på något avsnitt av Gilmore Girls samtidigt. =) Imorgon börjar Gossip Girl igen, det har väl ingen missat?!
Senare ikväll blir det nog att träna lite, måste komma igång nu igen även fall dansen är slut. Annars kanske jag följer med mamma och väntar med henne medans syrran är på cheerleadingträning.

Ha en bra dag!

Kramar Lotta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback