Måndag

Hej hej!

Allt bra med er idag? Bara fint med mig, dock väldigt väldigt trött. Satt uppe och pratade igår kväll med mamma och hennes kusin som bor hos oss denna veckan och vi gick inte och lade oss förrän halv 4, så jag är ganska slut nu.. Har varit en ganska bra dag annars. Upptäckte att vi bara hade två lektioner när jag kom till skolan idag. Musik och engelska och sedan var våran idrott inställd så vi slutade klockan ett. Superhärligt! Så jag och Michaela drog ner till stan en liten stund och köpte glass och kollade på skor. Alltid mysigt med sådana dagar.

Nu ska jag plugga lite för vårat prov i naturkunskap imorgon och sedan ska jag följa med mamma och köra syrran till cheerleadingen. Så kanske man kan passa på att övningsköra lite samtidigt, var nog flera veckor sedan sist nu faktiskt! Ha en bra måndagskväll. =)

Pussar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback