Onsdag

Hejsan!

Allt bra med er denna dag? Det står ganska bra till med mig förrutom att jag är supertrött! Blir ju aldrig att man går o lägger sig i tid på kvällarna och så fick jag gå upp jättetidigt idag, inte alls roligt. Har iaf varit en väldigt slapp dag hittills. Började skolan klockan nio imorse men hann bara vara med på första lektionen en halvtimma innan jag skulle åka till tandläkaren. Så var jag sedan hos tandläkaren i typ 45  minuter och sen så hade jag ju tänkt att åka tillbaks till skolan, men det skulle bara bli till att ha lektion i typ 50 minuter så jag hoppade över det och åkte hem.
Nu har jag precis ätit lunch och sitter här och smaskar på en glass. =) Ska snart åka in till stan igen en sväng och träffa en kompis. Resten av dagen och kvällen blir det bara plugg, har ett stort franskaprov imorgon och kan typ ingenting.. =(

Dagens låt: "Break the ice" - Britney Spears

Ha en bra dag alla bloggare därute! =)

Pussar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback