Onsdag

Hejsan!

Ush jag är så sjukt trött idag så det går inte ens att beskriva. Började skolan klockan 9 idag men som tur vara hade vi bara tre lektioner så jag slutade klockan ett! Men nu måste jag plugga hela dagen och det är jag inte alls på humör för. Jag trodde att denna veckan var jättelugn men så kommer allt flygande på en, blir det inte alltid så? Jag har iaf två stora saker som jag måste plugga till men resten får nog läggas på is ett litet tag..

Btw, hade tänkt att skriva inlägg om det igår kväll men glömde helt av det. Ni missade väl inte att Gossip Girl började igen igår? Åhh jag bara älskar den serien, i början måste jag medge att jag tyckte den var aningen töntig och lite överdriven, men nu känns det som att den börjar bli lite mer allvarlig. Och det var ju så spännande avsnitt igår, men jag ska inte avslöja nåt för er som inte har sett det än. Måste bara säga att jag tycker så synd om Blair, låter kanske dumt men jag brukar alltid relatera mitt eget liv till tv-karaktärers liv, och ni kan väl ändå inte säga att jag är den enda som gör det eller hur??

Är ni också obsessed av Gossip Girl?
image642

Dagens låt: "Where is the line?" - Billy Talent

Nu ska jag sätta mig med en kopp te, lite frukt och idrottsboken. Ha en bra dag, bara två skoldagar kvar denna veckan så håll ut. =)

Puss och kram Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback