Outfits!

Hejsan!

Hoppas ni har haft en bra dag fredag! Jag har legat ute i solen nästan hela dagen och varit och badat i sjön. Det var ganska kallt precis när man gick i men när man vant sig så blev det nästan skönt. Det var ändå 19 grader i vattnet redan! Tyvärr så har jag bränt mig lite, solade typ bara ryggen idag så benen och allt är ganska röda =( jag tänkte ju inte på att använda solkräm för jag brukar aldrig bränna mig och inte när jag redan solat lite som jag gjort i år. Men nu har jag lärt mig en läxa, bättre att det tar lite tid att bli brun än att se ut som en kräfta. Eller håller ni inte med mig?

Lovade ju att jag skulle lägga upp dagens outfit igår, men jag orkade inte blogga mer igår kväll så den kommer nu istället. Fotade även dagens/kvällen outfit, har ju mest gått runt i bikini idag, men detta är vad jag har på mig ikväll.
(Förlåt att bilderna blir så konstiga, antingen megastora eller pyttesmå men jag vet inte hur man förminskar dom så ni får försöka stå ut med det =) )

Gårdagens outfit!

image652

 

Vitt ribbat linne, H&M
Blommig kjol, från NK barnavdelningen (tror att det är Mexx men jag är inte säker)
Skärp i midjan, mammas gamla
+ Flip-flops som inte är med på bilden


Dagens outfit!
image655

 

Vitt ribbat linne, H&M
Jeansshorts, Vero Moda

Nu ska vi strax äta middag och sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen. Eventuellt träffa någon kompis men nästan alla har så mycket för sig nu med alla studenter och grejs. Jaja, jag kollar in lite till sedan. =)

Kramar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback