Torsdag

Hejsan!
Torsdag idag och sjuk. =( Finns det något tråkigare än att vara hemma och vara sjuk när det är såhär fint väder ute? Skulle inte tro det, är ca 30 grader ute i solen och jag måste sitta inomus.. Kanske sätter mig lite i hammocken iaf en stund och läser lite grann och kanske tar en glass. =)

Kände att det var alldeles på tok för längesedan jag updaterade bloggen nu så det var verkligen dags. Måste bättra mig men det är segt att sätta sig vid datorn nu när det alltid är fint väder. Ska iaf försöka så att det blir ett inlägg om dagen minst! Senare idag kommer mammas kusin från England och ska bo hos oss ett tag. Det ska bli kul och så får jag planera mer om jag ska bo hos henne nästa år. Har ju funderat på att ta ett år i England och plugga där, men inget är ju bestämt än. Men det skulle vara riktigt kul! Har kollat upp lite olika linjer man kan läsa där och jag blev väldigt sugen på fashion design. =) Så nu får vi se vad som händer, ska inte ropa högt av glädje än men man kan ju alltid kolla upp det iaf.


Nu ska jag fortsätta kolla lite bloggar och så kanske det blir något mer inlägg lite senare, har ju inte så mycket annat att göra just nu ändå. Skulle ju kunna börja plugga för Science-provet vi har imorgon men känner inte riktigt för det än..


Dagens låt: "Curly Sue" - Takida


Pussar Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback